woensdag 12 juni 2013

Granny takes a nap


Ze is er toe genoodzaakt: het garen is op en uitverkocht. Ik dacht met een bol van 250 gr. een heel eind te komen, maar het is een slokop die Granny! Gelukkig is er internet en is er een bol vanuit Duitsland naar hier op weg. Heb intussen al bedacht dat ik beter twee bollen had besteld.

Tijdens de rusttijd van Granny moet de haakmicrobe natuurlijk gevoed worden. Daar had ik al garen voor klaarliggen. Een mens moet immers voorbereid zijn.

Het is 'piekewol' maar ik kon niet weerstaan aan de kleur. En er is vast wel iemand die het niet vindt prikken.

Nog even een model zoeken en ik kon van start gaan. Ach, waarom geen Japans model? Met gelukkig een schema in universele haaktaal.
































Het mag duidelijk zijn, bij de priegelaarster roest rust niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten