zondag 8 december 2013

Eindelijk nog eens iets af!


Ik zag even door de bomen het bos niet meer. Teveel projecten, dingen die moeilijker waren dan ik had gedacht, zelfs dingen die mislukten. Ik kreeg er echt stress van!

Dat kon niet zijn vond ik, stress krijgen van een hobby, tsssss, dan ben je echt wel fout bezig.
Ik moest een oplossing bedenken, zen worden, weer mindful aan de slag gaan. En die oplossing vond ik. Gewoon een nieuw project beginnen! Ik weet dat het vreemd klinkt, maar een overstresste, redelijk verslaafde hobbyist hanteert haar eigen overlevingsstrategieën. Je zou het bijna homeopathie kunnen noemen eigenlijk. Ik koos voor een project dat ik snel even kon doen. Met veel herhalingen, weinig denkwerk, een project waarin ik lekker kon 'doorvlammen'.

Ik koos voor de Lonely Tree Shawl (no pun intended) en ik had er het perfecte garen voor liggen: Tosca Light van Lang .
En huppakee op een week was hij af! Ik breide er zelfs nog chart D en chart E bij om hem wat groter te maken. Eigenlijk vind ik hem nog steeds wat te klein, maar de bol was op en ik...ik zag het weer helemaal zitten!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten